Wednesday, October 21, 2009

yy: zzzzz!!!zzzzzzz!!zzzzz (uyuyor!!!)
xx:onu da oraya koyarız işte...
yy: ne ekranı yaaaaa!!! (rüyasında intranet ekranı görür ve aniden uyanır!!!)

No comments:

Post a Comment