Tuesday, October 27, 2009

diyalog

sıradan bir ofis sabahı.. sıradan davranışlar..
enterasan bir diyalogla değişen modlar..

x: falanca işi halleder misin?
y(herzaman ki gibi) : hebele hübele laylay lom.. ehehehehe... abi nbr? hehehe.. hohoho..
(aslında herzaman ki pozitifliği ve sıcaklığıyla x karakteriyle samimiyet kurmaya çalışır.. ancaaaakkk... işler öyle yürümez.)

x: ne diyorsun sen ya? ne biçim konuşuyosun? (gözlerini diker hedefe)
y: (şaşkın şaşkın bakar) ciddi misin abi?
x: en sevmediğim şeyleri yapıyorsun. burda ciddi ciddi birşeyler söylüyoruz değil mi? iş yapıyoruz.
y: (susar, susar, susar..)(x tarafından elenmenin dayanılmaz hafifliği ile sarhoş olmuş vaziyette)

z1 ve z2: (bakışmalar) (gülüşmeler) (gülüşmemeye çalışmalar)

x: (çoktan sahneyi terketmiştir.)
y: (adeta ebedi suskunlukta)

No comments:

Post a Comment