tarih: 10 kasım 2009
yer: yüksek mevki odası
yüksek mevki, karakterlerimize uzun zamandır ellerine yapışıp kalan işin bir kısmının ne alemde olduğunu sorar. karakterlerimiz de yüksek mevki karşısında durumu açıklamaya çalışırlar. neyse ki karakterlerimizin içi rahattır. çünkü işin o kısmını doğru yaptıklarını düşünürler. tam odadan çıkacakken yüksek mevki sorar.
-peki bu kağıttaki müşterinin cirosu tutuyor mu?
o esnada x, odadan çıkarken oh bu sefer de yırttık diye içinden geçirirken, gelen soru karşısında sanırım heyecanlanır ve hemen cevap verir.
- tabi tabi tuttum ben. aman tutuyor yani.
der.
y: (kıs kıs kıs)
yüksek mevki : iyi hadi bakalım ( bıyık altından güler)
daha sonra x'in içine bir kurt düşer.
-lan acaba tutuyor mu hakkaten?
araştırır, araştırır.. sonuç; cirolar tutmuyordur.
cirolar tutmuyordur ama, x'in içi tutuşuyordur..
x ile y hala uğraşırlar. ancak cirolar bi türlü tutmaz..
x eleneceği günü heyecanla bekler..
Wednesday, November 11, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment